feedburner
Maille Haber Alın:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Jennifer's Body Kana Susadım İzle

Etiketler:



Jennifer's Body Kana Susadım Filmini İzle. Güzeller güzeli Megan Fox'ın oynadığı bir gençlik korku filmi.

Lisede oldukça popüler biri olan Jennifer ( Megan Fox ), kızlar amigo kaptanıdır ve bütün erkeklerin gözü onun üzerindedir. Fakat, Jennifer'ın içinde şeytani bir ruh vardır. Onunla çıkmayı beceren bazı şanslı erkeklerin keyfi çok uzun sürmüyordur, çünkü Jennifer'ın kurbanları o erkeklerdir. Bunu öğrenen yakın arkadaşı Needy ( Amanda Sayfriend ), kurbanların hayatını kurtarmak için elinden geleni yapacaktır.

Kana Susadım ( Jennifer's Body ) filmini, tarz severlerine önerebilirim ama öncelikle Megan Fox aşığı kişilere öneriyorum :) Filmi, Türkçe Dublaj olarak seyredebilirsiniz. İyi Seyirler.

Bunlar da izlenmeyi bekliyor:
Kurt Adam The Wolfman
Saw 6 Testere 6

Jennifer's Body Filminin Oyuncuları
Megan Fox (Jennifer Check)
Amanda Seyfried (Needy Lesnicky)
Johnny Simmons (Chip Dove) 
Adam Brody (Nikolai Wolf)
Yönetmen: Karyn Kusama
Yapım Yılı: 2009
Dil: Türkçe Dublaj 

Jennifer's Body Kana Susadım İzle

Jennifer's Body Online Film İzle Part 1


Jennifer's Body Online Film İzle Part 2


Jennifer's Body Online Film İzle Part 3


Jennifer's Body Online Film İzle Part 4


Jennifer's Body Online Film İzle Part 5


Jennifer's Body Online Film İzle Part 6



Bedava Sinema

Yorum Gönder