feedburner
Maille Haber Alın:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Ben Efsaneyim I Am Legend Filmini Online İzle

Etiketler: , ,



Ben Efsaneyim I am Legend Filmini Online İzle. Will Smith'in yine olağanüstü bir oyunculuk sergilediği bu harkia filmi, Online Gilm Gişesi'nde izleyebilirsiniz.

Filmin konusuna gelirsek eğer; New York'taki bulaşıcı bir salgın bütün kente yayılmıştır ve bütün insanları etkisi altına almıştır. Bir kişi hariç; Robert Neville (Will Smith ) adlı bir bilim adamı. Virüsün bulaştığı insanlar bir çeşit zombiye dönüşmüştür ve gündüzleri kesinlikle dışarıya adımlarını atamamaktadırlar, sadece geceleri faaliyet halindedirler. Robert ise umutsuz bir şekilde, radyo frekanslarıyla virüsün bulaşmadığı insanları aramaktadır ve gündüzleri bomboş koca New York şehrinin tadını çıkarmaya çalışmaktadır. Virüslü insanlar ise Robert'in hatasını bekleyip onun evini bulmayı ve bir gece ona beklenmedik bir baskın yapmayı planlamaktadırlar.

Gerçekten de Ben Efsaneyim ( I Am Legend) filmi izlenmesi çok zevkli ve sürükleyici olmuş. Bütün film severlere rahatlıkla önereceğim bir yapıt.

Bunu da Sevebilirsiniz:
Next Filmini Online İzle


Ben Efsaneyim ( I Am Legend ) Filminin Oyuncuları
Will Smith (Neville) 
Salli Richardson (Ginny Neville)
Thomas J. Pilutik (Vampir)
Alice Braga (Anna) 
Paradox Pollack (Alpha Guard) 
Charlie Tahan (Ethan)
Yönetmen: Francis Lawrance
Yapım Yılı: 2007

Ben Efsaneyim I Am Legend Filmini Online İzle

Birinci Bölümü İzlemek İçin Tıkla
İkinci Bölümü İzlemek İçin Tıkla


Online Film Seyret

Yorum Gönder