feedburner
Maille Haber Alın:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Ask Geliyorum Demez Online İzle

Etiketler:



Aşk Geliyorum Demez Online İzle. Zengin kız, fakir oğlan klişesini çok eğlenceli bir şekilde tekrar ele alan başarılı bir film.

Film aslında Mahmutpaşa'daki han esnaflarının öyküsünü anlatır. Ali ( Tolgahan Sayışman ), bütün kızların hoşlanabileceği kadar yakışıklı ve bir o kadarda çapkındır.Gözde ( Bergüzar Korel ) ise, Mahmutpaşadaki hanın yeni sahibi müteahhitin kızıdır. Ancak bu müteahhit, hanı yıkıp onun yerine bir alışveriş merkezi inşaa etmek ister. Bunun üzerine handaki esnaflar Ali'ye, Gözde'yi etkilemesini ve kendine aşık etmesini isterler. Ali ve Gözde ilk görüşte birbirlerinden etkilenirler ve komik olaylarla beraber aşkları büyümeye başlar.

Aşk Geliyorum Demez gerçekten de çok başarılı bir film olmuş. Filmi rahatlıkla herkese önerebilirim, özellikle Romantik Komedi severlere.

Aşk Geliyorum Demez Filminin Oyuncuları  
Bergüzar Korel (Gözde) 
Tolgahan Sayışman (Ali) 
Zeki Alasya (İsmail) 
Altan Erkekli (Miran Dayı) 
Altan Gördüm (Erdoğan) 
Ömür Arpacı (Çaycı) 
Müfit Aytekin (Laz Dursun) 
Yılmaz Gruda (Mankenci Atilla) 
Hakan Bilgin (Ayakakbıcı Tahsim) 
Hakan Bilgin (Ayakkabıcı Tahsin) 
Kemal İnci (Kayserili Nafiz) 
Yosi Mizrahi (Avukat Bilal) 
Sarp Apak  (İç Mimar Berkcan)
Yönetmen: Murat Şeker
Yapım Yılı: 2009

Aşk Geliyorum Demez Online İzle


Birinci Bölümü İzlemek İçin Tıklayınız

İkinci Bölümü İzlemek İçin Tıklayınız

Üçüncü Bölümü İzlemek İçin Tıklayınız

Dördüncü Bölümü İzlemek İçin Tıklayınız


Film İzle

Yorum Gönder